© 2024 solvo B.V.

Lichtbloedverlies rond/na eisprongperiode

ik heb een vraag waar ik mee zit,ik en mijn partner zijn bezig een kindje te krijgen en ben nov-2006 gestopt met de pil,de eerste twee maanden ben ik via ovulatietesten er achter gekomen wanneer mijn eisprong ongeveer is. Ik ben regelmatig ongesteld steeds rond 24ste van de maand en heb dus een cycles van 30 à 31 dagen.dus rond de 6 t/m 12 van de maand zal ik dus mijn eisprong moeten hebben, dus afgelopen week twee keer geklust op de 5de en 7de in deze periode, maar heb elke keer na de 9de van de maand licht bloedverlies en dit duurt 3 à 4 dagen,meestal na toillet bezoek dat er een paar druppels zijn iedergeval moet een inlegkruisje dragen.wat kan dit betekenen?, mijn huisarts weet het ook niet namelijk.

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren