© 2024 solvo B.V.

Maandelijks ongesteld maar weinig bloedverlies

een vraagje, ik ben maandelijks ongesteld, maar verlies daarbij voor de tweede achtereenvolgende maand weinig bloed. normaal ben ik best flink ongesteld en heb ik ook last van mijn buik en rug, nu eigenlijk niet. ik ben niet aan de pil, ben daar al lang geleden mee gestopt. ik heb wel sex, maar met condoom. toch begin ik me nu een beetje af te vragen of dit eventueel een zwangerschap kan betekenen. voel me verder eigenlijk niet anders dan anders. ik neem aan dat ik pas na de ongesteldheid een test kan doen voor de betrouwbaarheid. heeft iemand hier ervaring mee? groetjes marieke


Als je denkt zwanger te zijn ondanks de menstuaties zou je beter even kunnen testen, je hoeft dan niet nu weer te wachten totdat de bloeding is gestopt.

label.Geplaatst op 2008-09-26 21:59:13

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren