© 2024 solvo B.V.

Mannen zwanger

zou mogenlijk zijn dan mannen ook zwanger kunnen? ik heb maat van mij en die wil eens zwanger worden voor weten hoe dat voelt om zwanger is zijn hij is man met veel vrouwelijk karakter en hij zou graag is als echte vrouw zwanger zijn kan iemand mij helpen hoe hij moet doen groatjes van zwangerboy(maat van imfboy)


Nee, onmogelijk, zoiets is hier op aarde allen aan de vrouw toebedeeld. Vrouwen hebben een baarmoeder, om te dragen, vagina om bevrucht te raken en te baren, en borsten om te zogen. Nb. Bent gij een alien from out of space?

label.Geplaatst op 2004-07-09 18:26:20


haha dan mag er een wonder gebeuren als mannen zwanger kunnen raken... geen idee hoe ze een kind moeten baren als het had gekund..... wilt niet weten ook geloof ik!

label.Geplaatst op 2004-07-16 20:25:10


Eigenlijk heeft iemand die als man zo denkt hulp nodig! Deze persoon is niet gelukkig en leeft in een onwerkelijke droomwereld. Als dit serieus is, tenminste. Psygiatrische hulp zou wenselijk zijn, om deze persoon weer met zijn beide benen op de grond te doen staan, zichzelf te accepteren hoe hij is, en gelukkig met zichzelf te worden. Daar is goede hulp voor, maar hij moet het wel zelf willen.

label.Geplaatst op 2004-07-16 21:14:00

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren