© 2024 solvo B.V.

Meerdere malen pil vergeten

Hallo, Ik ben in de maand juli 7 keer de pil vergeten (stom stom stom) Alleen nu ben ik al 6 dagen over tijd, zou ik nu al een zwangerschaps test kunnen doen. of wat adviseren jullie hierop.... liefs, Susanne


Nouja....wel erg dom hè, of wil je graag juist stiekem zwanger worden? ;) Als je al overtijd bent, zou je inderdaad maar eens een test gaan doen. Dat kan al vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden. Als de test negatief blijft straks, dan kan het ook zijn dat je lichaam even van slag is door de vergeten en wel ingenomen pillen. Succes met wat je wil...enuhhhh totdat je getest hebt GEEN pil meer innemen!

label.Geplaatst op 2008-08-07 12:00:54


Nou, dat is niet niks, 7 x de pil vergeten....... Ga naar de huisarts voor een test en overleg of een ander voorbehoudsmiddel niet geschikter voor je is, bijvoorbeeld de prikpil. Een nieuw leven MOET wel welkom zijn! Sterkte ermee.

label.Geplaatst op 2008-08-07 22:04:40

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren