© 2024 solvo B.V.

Melk - pap

Voor wie mij meer kan vertellen; Ik heb sinds 3 dagen erg veel witte vloeistof tussen mijn schaamlippen. Soms een beetje melk achtig met kleine witte korreltjes, soms wat dikker pap achtig, maar best wel veel. Over een dag gezien toch wel meerdere theelepels vol . . Ik ben niet aan de pil, heb ook geen spiraaltje, mn ongesteldheid verloopt prima en ook mn uitstrijkje van 3 maanden terug was goed. Voor de rest geen pijn aan, en 1 vaste (sex)- parnter. Soms jeukt het een beetje maar niet heftig.... Is dit bij iemand bekend... ? ! gr. Pupskin


Hoi, volgens mij heb je een vaginaal schimmeltje te pakken. Is heel gewoon, komt bij de meeste vrouwen minimaal 1 keer voor. Even naar de dokter, krijg je een recept en is het zo weer over. Wel even uitkijken met onbeschermde sex, anders geven jullie het iedere keer aan elkaar door... succes en groet, rota

label.Geplaatst op 2007-12-10 16:45:30


Prettig als er iemand reageert, het is nog niet over en ik heb inmiddels een afspraak bij de huisarts staan, toch altijd weer een dreppeltje. . . ., maar bedankt voor je reactie....gr. ikke

label.Geplaatst op 2007-12-11 13:26:23

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren