© 2024 solvo B.V.

Mening dokter

Na de reactie\'s op mijn vorige berichtje heb ik vandaag eindelijk de moed verzameld om naar de dokter te gaan. (ik ga niet zo snel heen). Ik heb hem verteld dat mijn menstruatie nu al 3 maanden wegblijft zonder dat ik zwanger ben. Hij zei dat ik dat nog maar een jaartje af moest wachten want het is geen ziekte. Nou dat weet ik ook wel maar is het normaal dat als je altijd een normale menstruatie hebt gehad het zomaar 3 maanden wegblijft? En een jaar wachten om te zien of het terugkomt? Weet iemand of het normaal is om daar zolang op te wachten? En zoniet wat kan ik dan nu het beste doen? Groetjes van een wanhopige Ivana.


beste Ivana mijn eerste reaktie is wat raar dat je een jaar moet wachten, maar iedere dokter heeft zo zijn eigen manier van werken. Ik heb het ook gehad nadat ik gestopt was met de pil een half jaar normaal ongesteld en toen bleef hij uit ook niet zwanger. naar de dokter geweest heb medicijnen gekregen om een bloeding op tewekken (of hoe zeg je dat)wel met de mededeling dat als ik het weer had hij me zou doorsturen naar de genaecoloog. Ik kreeg het dus weer en ban door gestuurd. Nu moet ik er wel bij zeggen dat wij graag kinderen wilden. Heel veel sterkte groetjes

label.Geplaatst op 2003-03-21 16:18:43

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren