© 2024 solvo B.V.

Menopauze

Is er een middel die opvliegers tegengaat zonder dat er progesteron inzit. Clonidine is voor geen optie. Heeft er iemand nog suggesties voor mij.


Zelf had ik redelijk veel baat bij een plantaardig middel, volgens mij was het op sojabasis, maar weet het niet 100% zeker meer. Aangezien ik niet weet, of je hier merken mag noemen, zeg ik alleen, dat het met een B begint, je kunt het halen bij drogisterijen of apotheken. Succes ermee, groetjes, Tropical.

label.Geplaatst op 2006-12-15 12:29:18

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren