© 2024 solvo B.V.

Menstruatie en decapeptyl

Hallo, Wie heeft het ook mee gemaakt of weet gewoon het antwoord. Ik heb op 17 januari jl. een punctie gehad bij een IVF behandeling ik gebruikte Decapeptyl en Puregon. Ik heb geen terugplaatsing gehad omdat er gewoon weg geen embryo\'s waren. Ik ben een ruime week na de punctie gewoon ongesteld geworden, maar nu blijft de menstruatie weg. Ik zit nu op cd 36 en ik heb normaal een cyclus tussen de 22 en hooguit 27 dagen. Nu werd mij verteld in het ziekenhuis dat de Decapeptyl alles heeft platgegooid in mijn lichaam tijdens de IVF behandeling en dar de hypofyse zelf weer moet opstarten.... Maar ik ben ongesteld geweest!!! Een week na de punctie...Kijk als die toen was uit gebleven.....Dan had ik het verhaal van het ziekenhuis gesnapt. Wie heeft dit ook mee gemaakt of weet hier iets van. Ik heb op cd 31 een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Ik durf niet weer te testen.......Ben bang voor weer een harde klap. We zijn al ruim 3 jaar bezig om onze wens te verwezelijken... Wie HELPT MIJ???? Groetjes Rolanda

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren