© 2024 solvo B.V.

Menstruatieklacht!!!

hallo, Ik had een flinke tijd geleden vaak doorbraakbloedingen, toen heb ik van mijn huisarts een zwaardere pil gekregen,(microginon 50 ) en nu heb ik het weer! het is wel de eerste keer tijdens mijn nieuwe pil, die ik nu al ruim een jaar slik! weet iemand hoe dit kan? Moet ik nu weer vernaderen van pil, of wat anders? Help mij alsjeblieft!!! groetjes Annemie B.


Je kunt beter wel terug naar de huisarts gaan en het met hem bespreken. Misschien moet je weer een andere pil.

label.Geplaatst op 2004-04-04 11:43:55


Je gebruikt niet toevallig ook andere medicijnen hé?! Dat heb ik namelijk vroeger gehad. Ik ging voor het eerst de pil slikken en toen wist ik niet dat mijn medicijnen voor epilepsie de werking van de pil teniet deden! Zowel mijn Neuroloog als mijn huisarts hadden hier ook niet aan gedacht en ik werd dus wel zwanger!! Voor mij was het enige alternatief een spiraaltje. Dus niet door tobben voordat je ook zwanger wordt!!! Succes Mo

label.Geplaatst op 2004-04-11 18:45:29


Goeiemiddag. Ben je al wat wijzer geworden ? Ik heb ook onregelmatig bloedverlies door de pil heen en zou het fijn vinden om in contact te komen met mensen die dit ook hebben.

label.Geplaatst op 2005-03-10 13:55:18


je zou een drie fase pil kunnen proberen. die bevalt mij erg goed en je hebt minder kans op doorbraakbloedingen. slik je de pil door? dan kan dat een ooirzaak zijn

label.Geplaatst op 2004-05-18 23:15:19

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren