© 2024 solvo B.V.

Meteen lekkage na de sex

Na de sex komt de sperma meteen terug uit mijn vagina. Een paar jaar terug redde ik het wel tot de wc om daar verder te lekken. Tegenwoordig moet ik het ergens mee opvangen, anders loopt het meteen langs mijn benen af. Hoe komt dit? Kan het komen omdat ik misschien een zwakke bekkenbodem heb(ik weet niet of het zo is) of heeft het een andere oorzaak? Is dit normaal? Ben ik de enige of zijn er meerdere die hier last van hebben? Mocht de relatie overgaan ben ik bang een andere partner te nemen, omdat ik niet weet hoe hij erop zou reageren.. Groetjes een onzekere jonge dame.


Is helemaal normaal! Maak je dus niet druk, maar geniet gewoon. Leg een handdoekje klaar waar je na het vrijen op kan zitten/liggen. groetjes, rota

label.Geplaatst op 2008-05-22 10:56:18


idd volkomen normaal...geen zorgen dus! groetjes Nurse

label.Geplaatst op 2008-05-23 10:08:21


Hoi Angele, Heb geen antwoord voor je. maar jij misschien wel voor mij omdat je bericht al ouder is? Ik heb hier ook last van, heb je goede reacties gehad? dan hoor ik die ook graag!

label.Geplaatst op 2009-04-22 07:28:41


Hallo, ja ik heb inderdaad reacties gekregen. Deze zeiden dat dit normaal is. Dus gewoon van genieten en een handdoekje bij de hand houden voor na de sex. Ja, ik heb wel al goeie relaties gehad, gingen allemaal goed, ook als het hierom ging. Dus, ook jij hoeft je geen zorgen hierom te maken. Groetjes

label.Geplaatst op 2009-04-22 11:04:44

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren