© 2024 solvo B.V.

Mirena

heb nu 7 maanden de mirena, en heb er alleen maar last van, iedere dag buikpijn veel rugpijn en dat sind de plaatsing van de mirena. Kan het dat een lichaam er allergisch voor is? ik zou hem het liefst er zo uit willen trekken zo een last heb ik ervan. ben er zelfs voor in het ziekenhuis geweest, heb zelfs pijnstillers van de huisarts gekregen. Hebben jullie nog adviezen of tips ondanks dat ik hem er eerlijk gezegd gewoon uit wil hebben.Alvast bedankt A.Erkens


Hoi Ik denk je heel goed naar je lijf moet luisteren, als het voor jou niet goed voelt, moet je je hart volgen. Tuurlijk kan het zijn dat je lichaam hem niet wilt accepteren en een soort van afweereactie geeft, maar nogmaals luister goed naar je lichaam. Sterkte!

label.Geplaatst op 2007-07-31 10:30:56

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren