© 2024 solvo B.V.

Mirena spiraal maar toch zwanger?

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik heb 5 november een mirena spiraal laten plaatsen bij de HA. De HA adviseerde de eerste maand een condoom te gebruiken en als ik dan weer zou menstrueren ging hij laten checken ofdat hij goed geplaatst was. Maar aangezien ik had gelezen in de bijsluiter dat hij meteen veilig is als hij in een menstruatie geplaatst zou worden heb ik het dus de volgende dag al zonder condoom gedaan. Die ochtend was ik niet meer ongesteld en het is \'s avonds gebeurt. Sinds die dag ben ik dan ook helemaal niet meer ongesteld geworden (alleen wat bruinige spotting). Ik heb veel krampen in mijn onderbuik en sinds 4 dagen hele pijnlijk, gevoelige tepels, volgens mij zijn mijn borsten ook voller. Ik heb al een zoon die door de pil heen kwam, dus ik dacht misschien ben ik nu weer zwanger? Zijn er misschien vrouwen die ondanks het spiraaltje toch zwanger geworden zijn en hoe is dat afgelopen? Een gezond kindje gekregen? Graag hoor ik jullie reacties.

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren