© 2024 solvo B.V.

Miskraam ???? geen idee snap het niet wie kan me helpen graag reactie

hallo ik ben selina moeder van een meisje van 2 jaar en ben 20 jaar ik heb het volgende meegemaakt op 2mei om 9 uur ging ik naar de verloskudigen toen ik daar binnen kwam vroeg ze of ik bloed had verloren ik zei nee wandt anders had ik eerder gebelt de laatste menstruatie was 21 jan na er 5 bloed buisjes was genomen en als alle vragen werden beantwoord gingen we kijken of we het hardje konden horen dat lukte helhaas niet ze dacht zelf alsdat het kindje te klein was en dat ik 10a11 weeken zwanger was zo te voelen op mijn buik ze zei mij alsdat ik contact met het ziekenhuis wou nemen voor een echo dus toen ik thuis kwam heb ik gelijk het ziekenhuis gebelt en ik kon gelijk de volgende dag komen om 2uur toen ik in het ziekenhuis aan kwam kreeg ik de hand en we gingen een kamertje binnen in die kamer stond een vrouw wie stage liep dus ze vroegen of zei mee mocht kijken ik had nog niet antwoord gegeven of ze waren al aan het schijven en vroegen dingen over mij eerste kindje wie ik bij me had ze kon niet geloven dat zei dat was toen alles opgescheven was werd er een echo gemaakt even later vroeg ik wat er aan de hand was ze zei mij alsdat ze geen hardje kon vinden toen werd er besloten om maar een inwendige echo te late doen maar daar werdt er ook geen hrdje slag gehoord en kon ze niks vinden ik huilde zo erg dat ze zei dat ik me kon aankleden na dat ik me had aangekleed zei ze mij als dat het al ander halve maand was gestopt met kloppen dus ik zei er zit wel een hardje ze zei ja maar het klopt niet meer ze vertellde mij alsdat ik een afspraak moest maken voor bvolgende week en dat heb ik gedaan a.s vrijdag moet ik weer en dan gaan ze voor de zekkerheid een echo maken en verder kijken als het echt zo is toen ik thuis kwam en weer tot rust kwam en alles een beetje op een rijtje gezet had vond ik alles zo vreemd zoals dit bij de verloskundige vroegen ze gelijk of ik bloed had verloren (heb ik niet gehad) er werd geen gel op mijn buik gedaan ze prikte 2 keer verkeerd in het ziekenhuis werd er ook geen gel op gedaan toen ik het horde kon ik gaan verder werd nergens over gesproken als het inderdaad gestop is met kloppen langer dan een maand moet het toch vanzelf komen? wie heeft het ongeveer het zelfde mee gemaakt of kan hier wat in vinden wandt teggen iedereen wie ik het zeg vind het raar ik heb ook tot nu toe geen bloed verlies of buikpijn of krampen


Ik zou je aanraden een secondopinion aan te vragen bij een ander ziekenhuis. Want ik denk wel dat het van belang is dat er onderzocht wordt wat nu precies het probleem is. Voor je gemoedsrust en zeker je gezondheid. Liefs

label.Geplaatst op 2007-05-09 11:44:02


Ik heb dit ook meegemaakt. Ik was 12 weken zwanger bij de echo en het "kindje" was 8 weken. Bij mij hebben ze het na een week weggehaald, omdat ik dit zelf graag wilde. Ik heb zelf ook niks gemerkt, geen bloeding of pijn in de buik. Het schijnt ook zo te zijn dat zolang het kindje nog in je buik zit, je nog steeds vruchtwater aanmaakt en dus ook een dikkere buik krijgt. Ik heb er voor gekozen om het te laten curreteren, zodat ik snel weer zwanger kon worden. De volgende 2 zwangerschappen zijn zonder problemen verlopen. Ik heb altijd gedacht het is de natuur, misschien was er iets niet goed met mijn kindje en heeft de natuur zelf gezegd; we stoppen ermee. Om me voor nog meer moeilijkheden te behoeden. Maar het was natuurlijk wel heel erg verdrietig allemaal. Anneke.

label.Geplaatst op 2007-06-08 09:47:23

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren