© 2024 solvo B.V.

Na prikpil zwanger worden

Ik heb vorig jaar januari 2007 de laatste prikpil gehad en had vanaf april al menstruatie met cyclus van 25 dagen. Dat nog steeds zo is. Wij willen graag zwanger worden maar tot op heden nog geen resultaat. Ik weet precies wanneer de ovuluatie plaats vind. Hoelang zal het gemiddeld nog duren voordat ik zwanger kan worden?


ik heb ook de prikpil gehad, en sinds nov vorig jaar 2007 ongesteld geworden.. en ben nu al een paar maand nu elke maad onegsteld geworden maar wel door middel van medicijnen om menstruatie op te wekken, en tis gelukt, en nu bezig zijn om zwanger te worden, maar weet ook nie wanneer de ovulatie moet zijn of wat dan ook:S want weet ook nie of ik nu regelmatig ben of regelmatig :s want ben ongesteld geworden in nov en dec nie maar 17 jan weer wel en er zat een week tussen en nu ben ik het weer 6 dagen maar ja we willen graag een kindje, maar ik weet nie hoe of wat verder wat te doen of ook met ovulatie enzo liefs anja

label.Geplaatst op 2008-02-07 18:10:16


hoi het is nu een jaar geleden precies dat ik de prikpil heb gehad en toevallig ook vanaf deze maand cyclus van 28 dagen voor het eerst. het heeft zijn tijd nodig gemiddeld duurt het ook min. 10 maanden. succes

label.Geplaatst op 2008-02-07 18:29:01

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren