© 2024 solvo B.V.

Nawerkingen hormoonspuiten (lucrin+menopur)

Ik vraag me af in hoeverre er nawerkingen kunnen zijn van de hormonen lucrin en menopur. heb een maand deze 2 moeten spuiten voordat er een eisprong optrad. nu ben ik ruim een maand gestopt, en normaal word ik uit mezelf rond dag 36 ongesteld. nu zit ik inmiddels op dag 38/39 en nog steeds niets, geen tekenen helemaal niets. kan dit te maken hebben met het hormoongebruik? ik heb overigens 20 eenheden lucrin gebruikt en op het laatste 225 ie menopur gespoten. wie o wie kan me helpen?

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren