© 2024 solvo B.V.

Niet ongesteld

Hi Ik ben nu 5 dagen overtijd! We proberen een 2de kindje te krijgen!! Ik heb al 2 testen gedaan(clearblue)maar die waren allebei negatief!! Is dat een reden om naar de huisarts te gaan??Ik ben namelijk laatst al een geweest omdat ik een knobbeltje in de borst had! De huisarts zei dat het wel maar een kliertje is en dat ik moest wachten totdat ik ongesteld zou worden!! Maar aangezien ik niet ongesteld wordt wordt ik alsmaar banger dat het daarmee te maken zou kunen hebben!!Wat kan ik het beste doen??


het zou best kunnen dat je toch zwanger bent ondanks dat de test negatief is en zou het over een dag of 5 nog es proberen voor verdere reaktie kijk op algemeen

label.Geplaatst op 2003-04-12 23:01:07


Hoi tatjana, Ik zou naar je huisarts gaan, of in ieder geval even contact met hem/haar opnemen. Groetjes en sterkte van Rolanda http://www.stilverlangen.com

label.Geplaatst op 2003-04-14 21:22:04


hoi, ik zou me nog geen zorgen maken. Je moet gewoon nog even wachten, misschien ben je gewoon door de spanning en je verlangen naar een tweede kindje overtijd. Duurt dit echter voort, dan gewoon even naar je huisarts gaan.

label.Geplaatst op 2003-04-25 21:34:22

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren