© 2024 solvo B.V.

Nog altijd geen maandstonden

Hallo, Eind december stopte ik met de pil. Na twee maanden heb ik nog altijd mijn maandstonden niet gekregen. Ik ben zeker niet zwanger want heb al in die twee maanden vier zwangerschapstesten gedaan en deze waren telkens negatief. Ik heb al op dit forum een bericht nagelaten na de eerste maand waar ik maar heel weinig menstruatie had. Mag ik twee maanden zonder maandstonden als normaal beschouwen? Hopelijk kunnen jullie mij deze keer ook weer helpen... Alvast bedankt


Hallo, 2 maanden kan geen kwaad hoor. Je lichaam heeft tijd nodig om er weer aan te wennen het weer zelf te moeten doen en dat kan wel een paar maanden tot zelfs een half jaar duren. Als je het te lang vind gaan duren kun je natuurlijk altijd langs je huisarts gaan!

label.Geplaatst op 2009-03-20 22:26:01

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren