© 2024 solvo B.V.

Oedeem bij foetus

Tijdens de 20 wk echo bleek dat ons kindje oedeem(vocht)vast houd in de beide voetjes, onderbeentjes, bovenbeentjes en beginnend op het ruggetje. De verloskundige en de gynocoloog weet niet waar dit vandaan komt en wat de gevolgen zouden kunnen zijn. Wie heeft hier wel eens van gehoord en kan ons meer vertellen. Al vast bedankt. Heidy


Hoi, er kunnen een hoop oorzaken zijn. Ik ben ook eens zwanger geweest van een kindje dat vocht vasthield, ik wil nog niet meteen zeggen wat die oorzaak was, want het hoeft niet hetzelfde te zijn natuurlijk. Maar krijg je wel een gespecialieerd onderzoek nu? Dat is wel belangrijk denk ik. Groetjes van Petra petraps.hyves.nl

label.Geplaatst op 2008-03-02 22:55:21

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren