© 2024 solvo B.V.

Ongesteld

Hoi allemaal Ik ben anderhalve dag ongesteld geweest, en daarna niet meer. Het is begonnen op maandag 5 mei en gestopt op dinsdagmiddag 6 mei. Daarna ben ik op woensdag 7 mei weer wat begonnen te vloeien, maar niet veel. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Zou ik zwanger kunnen zijn, want we proberen het al heel lang.


Ik zou meteen een test doen!!! als je minder vloeit dan normaal en een stuk korter kan dit inderdaad betekenen dat je wél zwanger bent. Dat had ik bij mijn eerste kindje nl ook, ik dacht, nu ben ik ongesteld al is het maar weinig en bleek ik toch zwanger... een beetje bloedverlies kan ook met innesteling te maken hebben. Succes. Laat je nog wat horen?

label.Geplaatst op 2003-05-08 18:53:23


Ik ga A.S zaterdag een test doen. Durf eigenlijk niet zo goed, ben bang voor weer een teleurstelling. Ik laat het je weten wat het is geworden. Groetjes Annita

label.Geplaatst op 2003-05-09 11:21:28


Ik zal voor je duimen!!!!!

label.Geplaatst op 2003-05-09 11:35:44


Hallo Annita, heb niks gehoord of je vandaag een test hebt gedaan, hoop niet dat geen nieuws in dit geval slecht nieuws is.....hoop dat je snel wat laat horen. Groetjes Tanja.

label.Geplaatst op 2003-05-10 22:18:18


Hoi Tanja Ik heb zaterdag wel een test gedaan, en die was negatief Vrijdag weleen paar drupjes bloed verloren, maar stelde niets voor. Wat nu??? Afwachten tot de volgende menstuatie lijkt mij, eerder heeft toch geen nut denk ik. Baal behoorlijk.

label.Geplaatst op 2003-05-12 09:22:06


Als je na een week nog niet ongesteld bent geweest, zou ik nog eens een test doen, misschien was je hormoongehalte nog niet hoog genoeg.....als je niet ongesteld wordt is er misschien toch nog een sprankje hoop! Ik zal weer voor je duimen!En anders: KOP OP!! Ben je allang bezig met proberen zwanger te worden? Heel veel sterkte, groetjes Tanja.

label.Geplaatst op 2003-05-12 12:33:46


Ja, we zijn al meer als een jaar bezig. Ben ik niet zwager voor juli, dan baarmoederfoto, en dat vind ik doodeng

label.Geplaatst op 2003-05-15 15:36:46


Ik kan het me voorstellen, dat je het eng vindt, ik hoop heel erg met je mee dat je voor die tijd zwanger bent. Is toch iedere keer weer een teleurstelling als je weer gaat menstrueren, lijkt me. Ik wens je veel sterkte!!!! groetjes Tanja

label.Geplaatst op 2003-05-15 17:31:57


Dankjewel voor je medeleven. Zodra ik weer iets nieuws heb, dan laat ik je het weten.

label.Geplaatst op 2003-05-16 15:16:36

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren