© 2024 solvo B.V.

Onverklaarbare pijn

hallo, ik heb al 4 wk last van mijn onderbuik. krampen, steken, continu een lichte druk op mijn buik. daarnaast misselijkheid, extra zweten onder mijn oksels (al heb ik het steenkoud) dit alles is al deze tijd niet weg geweest. ik heb rond mijn 12-16 dag van mijn cyclus meer last, maar ik heb deze dagen nog maar 2x gehad.evt ovulatie pijn lijkt me sterk want slikt ik vorige maand de pil en deze maand niet meer. ben door mijn huisarts op bloed en urine gecontroleerd en hij kon niets vinden ben vanmorgen naar de gynaecoloog geweest. heb gesprek,onderzoek en inwendig onderzoek gehad. mijn baarmoeder had wel een kleine \'knik\' erin maar dit was verder geen probleem, en al helemaal niet de oorzaak van mijn pijn. moet dus weer terug met briefje van haar naar mijn huisarts, die mij juist naar haar toestuurde om een evt oplossing te vinden. dus mijn bloed is goed mijn urine is goed mijn eierstokken is niets mee. mijn baarmoeder is oke en ik ben niet zwanger of schijnzwanger of buitenbaarmoederlijk zwanger. maar ik wil juist weten wat het wel is.


Hai, Zweten en misselijkheid kan ook een teken zijn dat er iets met je schildklier is. Pijn in je buik.......zijn het niet je darmen? sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat met je

label.Geplaatst op 2008-06-29 22:57:47

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren