© 2024 solvo B.V.

Onverwacht zwanger

we zijn waarschijnlijk onverwacht zwanger. ondanks condoom gebruik ben ik nu overtijd. ik slik al weken medicijnen die volgens de bijsluiter slecht zijn als je ze tijdens de zwangerschap gebruikt. kan iemand me vertellen welke stappen ik moet ondernemen? ook zoek ik anderen die ook onverwacht zwanger zijn geraakt en hoe ga je daarmee om. abortus is voor ons geen optie, maar ben erg ziek en zeer beperkt op dit moment en dus was een brusje voor ons eerste kindje niet iets dat de eerste jaren op de planning stond. wie o wie kan ons helpen. alle reacties zijn welkom.


ik zo zo snel mogelijk afspraak maken bij de huisarts de en die kan je helpen met de medicijnen af te bouwen of ander die minder schadelijk zijn het staat er wel op ik heb ook medicijnen eerste maanden en zoontje heeft er niks aan over gehouden geslikt in en bij vk dat zij kunnen kijken of alles goed is met baby

label.Geplaatst op 2009-10-09 09:05:37


Ja, dat gebeuren maar er moet toch iets gebeurd zijn waardoor. Altijd met medicijn gebruik naar de arts. Die kan je zeker goed helpen en adviseren.

label.Geplaatst op 2009-10-09 11:57:27

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren