© 2024 solvo B.V.

Operatie

Hi, ik ben nieuwe hier maar heb een vraagje ik wordt binnen 3 weken geopereerd, ze gaan wat myomen weghalen en dan de boel van binnen schoonbranden (brrrrrrrrr)en er wordt iets op kweek gezet. Ik zie er nogal tegenop en weet niet zo goed wat ik er van verwachten kan i.v.m. pijn en nabloeden, de operatie ofzo. Zijn er andere die dit eerder hebben gehad en me een beetje meer kunnen vertellen. Want voor de gyn. is dit normaal en begrijpt niet zo goed dat er bij mij zo\'n angst is. Ben daar natuurlijk gewoon de volgende patient, maar het is wel mijn lijf waar ze in gaan snijden. Dus graag reacties over eventuele ervaringen


ik heb deze operatie ook meegemaakt.en dat was op 19december2007. je hoeft niet bang te zijn ,bij mij is alles goed gegaan ik mocht diezelfde dag nog naar huis . ik had ook een myoom van ongeveer 2a3cm en ik heb de uitslag op21januari te horen gekregen en die was goed het was niet kwaadaardig . ik ben een vrouw van net 45 , wees niet banh ,mocht je nog vragen hebben laat het mij dan weten

label.Geplaatst op 2008-02-16 20:34:46

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren