© 2024 solvo B.V.

Oud bloedverlies

Hallo ik ben 28 jaar en 5 weken zwanger. Al een week heb ik last van elke dag oud bloedverlies. Wie heeft dit ook meegemaakt of weet hier iets meer van. Ik zou graag positieve en negatieve reacties willen hebben. ukkie


Ga snel naar de vroedvrouw, want ik denk niet dat dit goed is................

label.Geplaatst op 2003-12-16 13:48:06


Hallo, het kan te maken hebben met de innesteling, je hoeft niet in paniek te raken zolang het geen helder rood bloedverlies is in grotere hoeveelheden (maandverbandje vol). Dus geniet maar van je zwangerschap, ik denk dat je verloskundige je hetzelfde verteld.

label.Geplaatst op 2003-12-28 18:15:47


Hoi, Omdat je ook negatieve berichten wilde hier de mijne... Allereerst is het waar wat degene voor mij zegt, dat oud/donker bloedverlies meestal onschuldig is, het kan van de innesteling zijn, maar ook een voorbode van een miskraam...ik had een leeg vruchtzakje, en begon op 6 weken met kleine beetjes oud bloedverlies...uiteindelijk na drie inwendige echo's en ruim drie weken spanning was het duidleijk dat het vruchtzakje echt leeg was...ik heb gewacht op een spontane afloop, dit kwam in gedeeltes van heftig vloeien met een stolsel en dan weer niets...uiteindelijk ben ik voor een curretage gegaan... Ik wil je echt niet bang maken...maar waarschijnlijk ben je toch al wat ongerust door dat bloedverlies...waar ik heel veel informatie vandaan heb gehaald is op het forum van www.9maanden.com Ik wens je veel succes en sterkte, en ik duim voor een hele goeie afloop voor jou. Liefs, Jo

label.Geplaatst op 2004-02-27 18:13:12


Ukkie, hoe is het nu? Liefs, Jo

label.Geplaatst op 2004-03-14 19:06:10

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren