© 2024 solvo B.V.

Overgang

Wat ik me afvraag is hoe het komt dat wanneer je met overgangsklachten komt je nog steeds de pil krijgt voorgeschreven. Zelfs wanneer ik dan uitleg dat dat bij mij niet zo zinvol is gezien mijn andere medicijn gebruik moet ik het toch maar gaan proberen. Als een jonge domme snotneus wordt ik naar huis gestuurd. Niet serieus genomen. Al mijn fysieke klachten ten spijt. Over hoe ik mij emotioneel voel daar heb ik het niet eens over! Ik heb teveel ervaring met dokters daar hebben ze geen tijd voor! Misschien is dat ook het punt wel want ik ga voorbereid naar de dokter toe. Ik som op waar ik last van heb alsof het een boodschappenlijstje is. Misschien moet ik er een keer bij huilen, misschien gelooft zo\\\'n dokter dan dat het echt is! Maar ik heb een recept voor de pil dus wat zeur ik. Samen met de anti epileptica is dat een leuke mix. Vroeger werd ik er zwanger op. Nu kan dat gelukkig niet meer. Mo


Hallo Mo, zou de pil niet gaan gebruiken als ik jouw was. Ook ik zit met een aantal medicijnen waar de combinatie niet (je van het) is. Bovendien kan ik gewoon weg niet tegen hormonen. Nu heeft de gynaecoloog een natuurmiddel genoemd wat goed helpt tegen de overgangs klachten. Deze arts behandeld veel vrouwen met borstkanker en die mogen geen hormonen. Het middel heet Promensil, je moet het wel zelf betalen. Maar het helpt wel :-)misschien heb je hier wat aan. Veel succes, Caressa

label.Geplaatst op 2004-04-12 20:37:45


Hoi Caressa, Bedankt voor de tip! Ik ga kijken of ik er wat mee kan. Maar als ik heel eerlijk ben, ben ik eigenlijk nog steeds kwaad op die dokter! Maar ja dat is zo weinig zinvol hé! Ik ga gewoon maar jou advies opvolgen. Groetjes Mo!

label.Geplaatst op 2004-04-15 19:29:49

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren