© 2024 solvo B.V.

Pco

Na gestopt te zijn met de pil en er geen menstruatie plaats vond,is er pco bij mij geconstateerd(polycystes ovarium syndroom).Operatie,clomifeen etc heeft niets geholpen. Nu moet ik mezelf injecteren omdat er wel een kinderwens bestaat.Ik begin het allemaal somber in te zien en vrees op het ergste.wie oh wie weet meer over deze (ziekte)of heeft hetzelfde mee gemaakt? ik ben 25 jaar oud.


hallo bij mij is vandaag ook geconstateerd dat ik pco heb. ik ben al 1 1/2 jaar vd pil af en ben steeds onregelmatig ongesteld. als ik dan wel ongesteld word ben ik het 10 tot 14 dagen lang en 5 dagen erna ben ik weer ongesteld. ben vd week naar dokter geweest en die dacht dat ik een miskraam had omdat ik overtijd was en daarna ongesteld ben geworden met veel buikpijn en na mijn ongesteldheid nog steeds buikpijn had. had dus geen miskraam maar pco wat mij is verteld in het ziekenhuis.ik denk dat je het juist positief moet inzien omdat er nu word gekeken wanneer je vruchtbaar bent en hun kunnen je daarbij helpen. de dokter vertelde dat dit goed te behandelen is en dat ik wel kinderen kan krijgen maar met een beetje hulp, omdat ik maar 2 tot 3 keer per jaar vruchtbaar ben ipv elke maand (bij normale vrouwen 12 keer per jaar)ik heb al een zoontje van 2 jaar en daar had ik dus mazzel mee dat het wel op natuurlijke mannier zwanger kon raken. ik ben inmiddels 28 jaar succes en koppie op he! komt allemaal wel goed is goed te behandelen.

label.Geplaatst op 2004-02-06 22:03:04

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren