© 2024 solvo B.V.

Penetrante geur

Ik ben een gezonde vrouw van 43 die al vanaf haar 10e jaar vrij hevig menstrueert, met de regelmaat van de klok. Ik heb een spiraaltje. Nu is het zo dat mijn menstruatie de laatste 4 maanden een zeer penetrante lucht heeft. Zo erg dat ik me daardoor erg oncomfortabel voel, en angst heb dat anderen het ook ruiken. Het is mij een raadsel waar die lucht ineens vandaan komt, te meer omdat mijn gewone afscheiding, buiten de menstruaties, heel gewoon ruikt. Iemand bekend met dit fenomeen? Iemand die me iets kan adviseren? Alvast bedankt voor antwoord.


Hoi volgens mij komt dat door het spiraaltje. Ik ben 2 jaar ouder als jij en gebruik niks.Wel doe ik periodike onthouding, nu, dus in de vruchtbare dagen moet hij dan op een andere plaats de ontlading doen. Kan je anders als je bang bent niet een hele lichte pil nemen? Ik heb na mijn 2de kind ook een spiraaltje gehad, en kon er ook niet tegen, toen heb ik het er gauw uit laten halen, ik was 14 dagen per mnd ongesteld en superveel, door dat spiraaltje. Het is onnatuurlijk, en je lichaam wil het bij sommige vrouwen afstoten. Misschien heb je wel een bacterie of ontsteking bij dat spiraaltje.

label.Geplaatst op 2003-12-16 13:53:06

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren