© 2024 solvo B.V.

Pijn bij het vrijen

Al een paar jaar heb ik pijn bij het vrijen. Ik heb pijn van binnen. Net alsof het een schaafwond is. En elke keer als ik wil vrijen met mijn vriend, doet het flink pijn. Ik bloed hier soms bij. Natuurlijk wil je weten wat het is en ga je zoeken op het internet. Zo kwam ik bij chlamydia. Hierbij stond dat je pijn bij het vrijen kon hebben, pijn aan de onderbuik, witte vloed. Daarom ben ik naar de GGD geweest, maar de test bleek gelukkig negatief te zijn. Maar pijn bij het vrijen bleef. En daarvoor ga ik elke maand naar de GGD. Het blijkt dat mijn bekken bij het vrijen tegenhouden. Omdat het een keer pijn heeft gedaan doe ik onbewust mijn bekken spannen. Daardoor lijkt het net alsof ik een schaafwond heb van binnen. Pijn aan mn onderbuik kan zijn doordat mijn baarmoeder dan wat naar onder ligt. Dit kan bij bepaalde standjes. Ik had ook last van \'bruine vloed\', maar dat kwam door de pil. Dat ik soms 3 maanden doorslikte en daardoor mijn baarmoeder niks kon afstoten. Witte vloed kan ook te maken hebben met de pil. Je kan door de pil soms meer witte vloed krijgen dan heb je een andere nodig met een andere sterkte. Bij de GGD krijg je opdrachten, om je lichaam weer te vertrouwen en over te zorgen dat je bekken niet aanspant. Ik ben nog niet zover om weer te kunnen vrijen, want dit mag tijdens de opdrachten nog niet. Maar hopelijk komt alles goed en kan ik weer genieten samen met mijn vriend. Ik hoop dat ik sommige met mijn verhaal een beetje heb kunnen helpen.

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren