© 2024 solvo B.V.

Pijn linker zij

ik heb soms lichte pijn, in mijn linker zij ongeveer in de lies volgens mij ik ben nog maar kort zwanger wat kan dit zijn ik maak me zorgen. kunnen jullie me helpen a.u.b. verder is de test nog steeds positief en ben ik \'s morgens wat misselijke en mijn borsten beginnen ook gevoelig te worden


hoi volgens mijn is dat gevoel niet zo heel erg hoor volgens mijn hoort het bij de zwangerschap ik heb je vorige verhaal ook gelezen hoe lang ben je nu zwanger? groetjes buuntje(agnes)

label.Geplaatst op 2004-05-30 09:56:05


Ik denk dat je je absoluut geen zorgen hoeft te maken hoor. Ik zelf ben nu 40 weken zwanger en heb dit de eerste 3 maanden heel erg gehad pijn in me zij dat zijn meestal gewoon je eierstokken. Ik hoop dat ik je wat gerustgesteld heb. Liefs Linda

label.Geplaatst op 2004-05-30 10:40:49


hoi agnes bedankt voor je reactie, ik hoop het dat het bij de zwangerschap hoort ben erg bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. ik weet niet hoe lang ik zwanger waarschijnlijk vrij pril woensdag a.s. moet ik naar de gyneacoloog en dan zou ik het wel komen te weten. ben zo benieuwd en hoop zo dat het goed gaat. door mijn stoma was de kans klein dat ik gauw zwanger zou kunnnen raken dus het is zeer welkom al klinkt het raar we waren er nog niet mee bezig omdat ik in februari dit jaar een zware operatie had gehad en vrijden met condooms verder had ik al geen voorbehoedsmiddel meer omdat we wel graag kinderen willen hebben. ik laat weten hoe het woensdag gegaan is groetjes yvonne

label.Geplaatst op 2004-05-30 10:21:26


hoi ik hoop voor je dat je woensdag goed bericht krijgt en dat je al lekker ver zwanger bent ik zal zeker voor je duimen groetjes agnes

label.Geplaatst op 2004-05-30 19:10:03

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren