© 2024 solvo B.V.

Pijn onder borst na bevalling

Hallo iedereen! Ik ben een jonge mama van 21 en ik heb nogal wat last na mijn bevalling. Mijn zwangerschap ging perfect,ik had nergens last van, voelde me nauwelijks zwanger zelfs, tot de laatste maand. Ineens zwangerschapsvergiftiging. Toen hebben ze de bevalling moeten inleiden, 3weken te vroeg, alles is heel goed gegaan, op 6uurtjes was mijn prachtig dochtertje er, gezond en wel. Maar toen begon bij mij de miserie, ik had steken op mijn borst, nog steeds hoge bloeddruk van de zwangerschapsvergiftiging, hoge pols, angst, totaal geen conditie en geen eetlust. ik dacht dat dat wel rap over ging gaan maar uiteindelijk heb k 10 dagen in het ziekenhuis moeten liggen om te rusten en heb ik pillekes gekregen tegen mijn hoge bloeddruk en pols. Nu is mijn dochtertje al 7weken en de meeste kwaaltjes zijn over. Het heeft lang geduurd voordat ik me terug de oude voelde, nu nog altijd niet helemaal. Mijn bloeddruk is nu perfect en pols ook ,alleen nog een beetje werken aan mijn conditie maar dat is normaal. Ik ben ondertussen al naar de dokter geweest omdat ik steeds in angst leefde , ik wilde weten wat er mis is met mij, die pijnen die k voelde enzo ,ik dacht dat ik een hartaanval ging krijgen of een longoedeem ofzo.. de dokter heeft bloed getrokken, alles in orde alleen te weinig ijzer...ik t ook tegen de genaeycoloog gezegd wat ik voelde, ze zei dat r niks met me aan de hand is en heeft me het nummer van de psychologe gegeven... De angst is ondertussen zo goed als weg, aleen heb k nu nog geregeld ineens een keifelle steek juist aan de zijkant en onder mijn linkerborst, het komt ineens op, niet perse in beweging ,want deze nacht kreeg ik het ineens en ben ik wakker geworden van de pijn. Het steekt dat zo erg dat k bijna niet kan ademen van de pijn..k blaas dan lichtjes uit en langzaamaan gaat de pijn weg..meestal duurt t zo n 2 minuten ofzo... ik heb het al vaker gehad na mijn zwangerschap, eerst was het vaker , het wordt precies wel minder fel maar het is er nog steeds en ik zou willen weten wat het is. Ook heb ik wel last van een stijve bovenrug, de spier rond mijn linkerschouderblad was heel dik en daar deed dus ook heel mijn arm pijn van... daar ben k ondertussen al een paar keer voor naar de kinesist gegaan en dat is wel al wa beter...herkent iemand dit? ik ga morgen terug naar de huisarts in ieder geval, groetjes

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren