© 2024 solvo B.V.

Pijn

hoi ik zat vanmiddag bij me schoonouders en kreeg heel even hele erge pijn onder in me buik ik heb volgens mijn dit een paar jaar geleden ook gehad toen ik achteraf zwanger bleek tezijn maar helaas toen weer mis ging wie kent die pijn ? groetjes buuntje(agnes)


Hoi, ik tijdens mijn eisprong altijd heel veel pijn onderin mijn buik aan de linker of rechter kant. Tijdens de zwangerschap van mijn derde kindje werd op de echo gezien dat ik een verkleving had van mijn eileider aan mijn baarmoeder. waarschijnlijk heb ik daarom ook elke keer pijn tijdens de eisprong. Heel vervelend want het doet echt zeer.

label.Geplaatst op 2004-05-31 22:45:34

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren