© 2024 solvo B.V.

Pijnlijk

Hallo. Ik loop sinds 2 maanden bij een gynaecoloog. Ik heb volgens hem geen eisprong. Wel was ik 3 maanden netjes volgens het \"normale\"patroon ongi enzovoort. 16 september ben ik daar voor het laatst geweest. Ik moet bloedprikken als ik weer ongi ben maar nu blijft het uit. Momenteel heb ik heel erg pijnlijke borsten (ik gebruik geen medicynen). Kan dit duiden op evt. toch een zwangerschap of is het wat anders. Het is momenteel zo erg dat ik \'s nachts met een sportbeha aan slaap. Weet iemand wat dit is of wat ik er aan kan doen? groetjes ivana.


Als je geen eisprong hebt kun je niet zwanger worden lijkt mij,ik zelf heb vaak erg pijnlijke borsten voor ik ongesteld moet worden.Ik denk dat de gyn.het maar eens verder moet uitzoeken.sterkte ermee

label.Geplaatst op 2003-10-12 23:54:18


Hoi Ivana Zoals je misschien nog weet liep ik ook bij de gynacoloog omdat ik geen regelmatige eisprong heb. Kunnen ze je geen medicijnen geven om het weer normaal te laten verlopen? Lees ook eens bij mijn "oude" vraag Nou in ieder geval sterket ermee SUUS

label.Geplaatst op 2003-10-13 13:20:17


hallo ivana mij lijkt het dat je toch zwanger bent heb je al eens thuis een zwangerschaps test gedaan. als je dat doet dan heb je wat zekerheid er de test hoeft maar een licht puntje of streepje te bevatten. ik hoop dat je aan deze tip wat heb groetjes carina

label.Geplaatst op 2003-10-24 14:57:12


Ik heb een test gedaan en ben zwanger!!! Ik kon het niet geloven. Ben gelijk naar de huisarts gegaan omdat ik dacht dat het gewoon niet kon. Maar het is echt zo. Vandaar ook mijn pijnlijke borsten. Ik had voor ik ongi moest worden er ook wel eens last van maar nu anders en veel erger. Het is echt een wonder. Ik ben echt heel blij want mijn vader is terminaal en nou kon ik het hem toch nog vertellen. Bedankt voor jullie reactie's. Groetjes een dolgelukkige Ivana.

label.Geplaatst op 2003-10-16 14:39:25


van harte gefeliciteerd leuk hoor, wanneer ben je uigerekend, ik de 6e van april fijne zwangerschap

label.Geplaatst op 2003-10-28 14:05:15


Ivana jij ook gefeliciteerd. leuk hoor en geniet ervan. groetjes kaatje

label.Geplaatst op 2003-10-21 14:20:10

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren