© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke gevoelige borsten en al 2 maanden geen menstruatie

Goedendag, Even een vraagje.. Heb reeds al 3 weken last van gevoelige borsten, erg pijnlijk en hard. Heb 2 maanden geen menstruatie gehad. Wil graag weten wat er aan de hand is en of ik evt. in de overgang ben. Heb geen last van opvliegers of van dien aard. Ben een vrouw van 42 jaar. groetjes Emmy


misschien effe naar de huisarts?

label.Geplaatst op 2009-03-30 16:46:21


Even nog een correctie op mijn vraag. Heb een test gehad om te kijken of ik in de overgang ben, maar dat ben ik NIET. Vr. groeten Emmy

label.Geplaatst op 2009-03-30 18:52:50


Kan het zijn dat je dan zwanger bent?

label.Geplaatst op 2009-04-03 21:08:03


Beste Emmylou, weet je zeker dat je niet zwanger bent?

label.Geplaatst op 2009-04-22 07:25:17

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren