© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke, hard aan voelende borst.. Wat kan het zijn?

Ik heb sids een tijdje last van mijn linkerborst, hij voelt hard aan op sommige plaatsen en is ook een beetje rood.. Ik durf er niet mee naar de huisarts omdat ik geen idee heb wat het kan zijn.. heeft iemand toevallig ongever dezelfde klachten gehad? Zo ja wat was het precies? Hoe ben je er van genezn? Alvast bedankt!


Daar heb je nou een huisarts voor, als de bliksem ermee heen.

label.Geplaatst op 2007-07-27 21:38:47


Hoi Ik zal inderdaad even langs de huisarts gaan, hoe langer je wacht des te meer kans op meer letsel. Ik denk niet dat je je heel druk hoeft te maken het kan een ontstoken melkklier zijn, maar om het zeker te weten zou ik inderdaad snel langs de huisarts gaan om dingen uit te sluiten. Heel veel sterkte!!!!

label.Geplaatst op 2007-07-31 10:11:00


ik heb sinds enkele dagen ook erge pijn aan mijn linker borst,en met name stekende pijn aan en rond de tepel,weet iemand wat dat kan zijn.ik heb wel angst om naar de dokter te stappen,al weet ik dat het wel verstandiger is. alvast bedankt

label.Geplaatst op 2007-10-15 21:35:05


Hoi! Lees de bovenstaande berichten! Ga ZSM naar je huisarts... zij/hij is er tenslotte om je te helpen ofwel om je door te sturen.... Beter vroege diagnose en er wat aan kunnen doen dan te laat....met alle gevolgen van dien!!!

label.Geplaatst op 2007-10-25 15:37:30

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren