© 2024 solvo B.V.

Primolut

Ik ben nu een jaar bezig met zwanger proberen te worden. Ik heb van de huisarts, op advies van de gyneacoloog, een kuurtje primolut gekregen voor 10 dagen, omdat ik nogal veel last van tussentijdse bloedinkjes heb. Op dag 18 ben ik begonnen met slikken (dus na ovulatie) en ik ben nu bezig met de 10e dag te slikken. Morgen of overmorgen zou de onttrekkingsbloeding beginnen. In deze 10 dagen nog totaal geen spotting gehad dus het lijkt te werken. Maar nu maak ik me zorgen. Primolut mag je volgens de bijsluiter absoluut niet slikken als je zwanger bent. Maar ik heb de laatste dagen een behoorlijk hoge temperatuur, zo hoog heb ik anders nooit in de 2e helft van de cyclus. Zou dat door de primulut kunnen komen of zou ik nu toch (eindelijk) zwanger kunnen zijn? Kan het genomen kuurtje kwaad dan? Ik vind het best eng eerlijk gezegd.


Hallo, Volgens de bijsluiter van Primolut, moet je een arts waarschuwen als je vermoed dat je zwanger bent, want Primolut mag je namelijk NIET gebruiken tijdens een zwangeschap. Dus raadpleeg je arts! Ik hoop voor je dat je gelijk krijgt. Groetjes van Rolanda http://www.stilverlangen.com

label.Geplaatst op 2004-03-18 21:54:03


Voordat je met primolut begint is het slim om eerst een zwangerschapstest te doen zodat je zeker weet dat een eventuele zwangerschap niet uitgestoten wordt.

label.Geplaatst op 2004-04-20 20:21:44

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren