© 2024 solvo B.V.

Puistjes op billen

ik weet niet of dit bij gynaecologie hoord precies maar ik heb sins een maand ofzo last van puistjes op mijn billen.. ik vind dit heel vervelend en wil dat ze weg gaan! 2 jaar terug heb ik dit ook gehad maar zijn ze vanzelf weggegaan.. weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? soms gaan ze namelijk ook iets opmijn been en als ik dan in een bikini loop sta ik voor paal! help alsjeblieft!!


Dit is toch echt geen gynaecolische klacht Kiek, maar meer \'n dermatologische... Is het mogelijk dat je jezelf besmet ? Als het puistjes zijn waar \'n kop op zit en pus uitkomt zou ik ze apart met bijv. betadinejodium-pleisterd afplakken.En vergeet niet je wc-bril te desinfecteren. Bij aanhouden gewoon naar de dokter gaan. Groetjes, Ellen.

label.Geplaatst op 2004-04-11 01:51:12


Hallo Kiek, Ja inderdaad vervelend die puistjes. Ik heb ze een tijd geleden ook gehad. Ik gebruikte een creme van biodermal (tegen streai)wat wel hielp toen begon ik die puistjes te krijgen. Jammer genoeg wel licht zwarte vlekjes aan over gehouden wat wel langzaam weg trekt. Dus misschien is het een idee om te kijken of je iets anders gebruikt of eet. Bij mij was het dus doordat ik een ander creme ging gebruiken en ik had het ook niet gelijk door dat het door die creme kwam. Groetjes, Celestah

label.Geplaatst op 2004-04-16 12:07:43


hallo allemaal weer! ik ben naar de huisarts geweest en hij zegt dat het door het fietsen en sporten met een dikke trainingsbroek aan komt. ik heb nu een betadine scrub dus jullie zaten al dichtbij ;) iedereen hartstikke bedankt voor jullie berichtjes! ik heb er veel steun aan gehad Dikke kus Kiek

label.Geplaatst op 2004-04-25 09:30:21

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren