© 2024 solvo B.V.

Schandalig!!!!!!

Afgelopen woensdag 5 mei had ik een afspraak bij de gynaecoloog voor een inseminatie, omdat het bevrijdingsdag was kon het sperma alleen om 11.00uur gebracht worden bij het laboratorium, dit was erg moeilijk aangezien mijn man de hele dag moest werken, hij heeft met veel moeite vrij kunnen nemen om mee te gaan en om het sperma dus om 11.00uur af te leveren. Aangekomen op de afspraak keek de gynaecoloog Mw. Dr. De Boer me erg vreemd aan omdat ik het buisje sperma bij had die ik had opgehaald bij het lab. Ze vertelde ons dat een inseminatie niet mogelijk was omdat mijn eitje nog te klein was en dat deze afspraak voor een follikel meting moest zijn. Ik was helemaal van slag en snapte niet hoe dit had kunnen gebeuren. Mijn afspraak hiervoor had ik bij Dhr. Dr. De Boer en die zei “De afspraak doen we nu een dag eerder omdat het de vorige keer erg snel ging dus nu in twee dagen in plaats van 3” En hierbij kreeg ik een recept voor pregnyl en liep hij mee naar de assistente en zei tegen haar twee dagen en zij maakte een afspraak voor een inseminatie en belde het lab nog even om te vragen hoe laat het sperma ingeleverd kon worden, ook zei ze tegen mij dat ik maandag avond de injectie moest nemen. Bij de afspraak zei Mw. Dr. De Boer dat mijn eitje ook niet meer kon uitgroeien tot een gezond eitje. En moet nu dus weer een maand wachten tot de volgende iui. Het is nu ook nog maar de vraag of mijn man die dag dan wel aanwezig kan zijn en het sperma dus op tijd kan inleveren. Dit is een vreselijk gebeuren geweest voor mij en mijn man en vind het schandalig dat dit heeft kunnen gebeuren. Is dit bij meerdere mensen gebeurd?


naja zeg, wat een rare situatie. Heb het zelf (gelukkig) niet meegemaakt. Maar sterkte, hopelijk komt het allemaal snel goed

label.Geplaatst op 2004-05-14 21:06:46


hoi nee dit heb ik nog nooit meegemaakt maar dit mag toch niet gebeuren jeetje wat erg ik kan me voorstelen dat jullie erg boos waren domboos daar zeg groetjes agnes

label.Geplaatst op 2004-05-26 15:21:34


Nee dacht ook dat dit nooit zou mogen gebeuren. Ben nu zover dat ik weer moet voor follikel metingen maar ik vraag alles nu maar twee keer na, voordat het ons weer gebeurd. Ik hoop alleen dat ik jullie nu allemaal gewaarschuwd heb en dat het jullie niet ook gebeurd. Dus mensen eerst nog eens duidelijk navragen voordat je mag aannemen dat je als voor de insiminatie moet. Groetjes D

label.Geplaatst op 2004-05-26 15:29:36


hoi hebben ze nog een excuus aangeboden of zo voor dit voorval? ik zal er zeker aan denken dat ik het goed navraag mag ik weten in welk ziekenhuis dit gebeurd is? groetjes agnes

label.Geplaatst op 2004-05-27 11:27:59


Van mij wel het is in het ijsselmeer ziekenhuis in lelystad gebeurd. Ja de dame in kwestie heeft mij gebeld met haar excuus maar tja wat heb je eraan he? Ben benieuwd of er verder nog iets mee gedaan word want ik heb het bij de klachtencommissie neergelegd. Het zal wel niet.

label.Geplaatst op 2004-05-27 13:30:03


hoi nou ik hoop voor je dat je daar iets mee berijkt maar wel goed dat ze excuus hebben aangeboden dat is al vast iets jij schiet er dan niks mee op oke maar ze hebben het wel erkent groetjes agnes (buuntje)

label.Geplaatst op 2004-05-27 14:01:11

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren