© 2024 solvo B.V.

Scheurtjes

kun je ookscheurtjes of kloofjes in de vagina hebben(uitwendig),ik heb namelijk last van scheurtjes en als ik beweeg of aanraak springt het open en bloed het wat niet veel mijn uitstrijkje was goed wie kan me er iets over vertellen


Blij dat ik iemand tref die hier ook last van heeft. Ben je er al uit wat dit kan zijn? Zo ja, dan treed ik graag ik contact met je. Ik kom er met de gynaecoloog niet uit, hij wil mij aan de hormonen en dat wil ik weer niet.

label.Geplaatst op 2004-02-29 11:32:14

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren