© 2024 solvo B.V.

Soa, schimmel? wie kan mij helpen?

Al een hele tijd heb ik erge last van mijn vagina. Ik heb geen idee hoe ik eraan kom en veel erger nog... ik heb ook geen idee hoe ik er vanaf kom! Het begon een hele tijd terug al... ineens kreeg ik wondjes rond de ingang die vreselijk jeukte en ook (een soort van) \"opgezet\" waren. Om het jeuken ed tegen te gaan smeerde ik de wondjes in met Calendula zalf. En ja hoor! het hielp! Alleen toen kwam het volgende probleem. Door de wondjes ben ik vaginistisch geworden. Gelukkig ben ik er toen na lange tijd achter gekomen hoe ik daar vanaf kom. Toen mijn vaginisme eenmaal weg was kwamen de wondjes weer terug. ik besloot om geen strings meer te dragen, geen tampons meer te gebruiken, en mijn vagina niet meer te wassen met zeep. Dit hielp een heel klein beetje tot niet. Nu draag ik boxers, telkens als ik een string aandoe krijg ikweer die wondjes. En ja hoor... ik ben weer vaginistisch. Nu nog iets anders vreemds... soms jeukt mijn vagina heel erg... net als ik dan denk dat het goed gaat (geen wondjes ed) begint het erg te jeuken, als ik dan \"krab\" dan word mijn vagina heel vochtig (geen vaginaal vocht) en gaat één van mijn schaamlippen of de huid rond mijn clitoris opzetten. Het duurt dan een aantal uur voordat het vocht uit mijn schaamlippen is maar het is natuurlijk niet normaal. Ik heb alles gedaan wat ik kan en heb er alles voorover omde problemen op te laten houden. wie kan mij helpen?


hoi meid ik denk dat het om een schimmel infectie gaat dan een soa maar goed lijkt mij wel zeer belangrijk om even lang de huisarts te gaan beiden zouden behandeld moeten worden sterkte francisca

label.Geplaatst op 2009-01-05 08:23:04

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren