© 2024 solvo B.V.

Spanningsgevoel vagina/onderbuik, om gek van te worden

Ik heb nu al 3 dagen een enorm spanningsgevoel in mijn vagina/onderbuik. Niet leuk meer. Net of ik de zenuwen heb, alleen zit het nog lager. En in de loop van de dag wordt het erger (ook dat nog :) ) Ik probeer zwanger te worden en zit op dag 21 van mijn cyclus (die overigens regelmatig is, 28 dagen). Ik zat zelf al te denken aan een blaasontsteking, maar verder heb ik eigenlijk nergens last van en ik plas normaal en doet geen pijn. Nu hoop ik natuurlijk dat dit een zwangerschapsverschijnsel is. Toch... na 3 dagen hou ik het haast niet meer uit, die vage pijn. Maar als het zwangerschap is heb ik het er wel voor over :) Iemand enig idee?


innestelingspijn?????? misschien ben je wel zwanger? laat je het dan wel even weten? Succes

label.Geplaatst op 2003-05-07 23:53:27


Dank je wel voor je berichtje Tanja! Het is te hopen dat het innestelingspijn was. Ja, je leest het goed WAS. Want gisteravond, toen de pijn op z'n hevigst was van alle dagen, kreeg ik ineens waterige afscheiding met wat vlokken en daarna was de pijn (bijna) weg! Ik ben nu bang dat mijn baarmoeder het eitje heeft afgestoten, zou dat kunnen? Bah, die onzekerheden ook altijd! Ik moet zeggen dat ik die pijn wel over had voor innesteling hoor :) Nou ja, nog steeds afwachten maar. En ik meld het zeker mocht ik tóch zwanger blijken. Dus hopelijk tot gauw...

label.Geplaatst op 2003-05-08 09:57:08


Ik heb geen idee of het eitje is afgestoten, maar zou je dan niet ook meteen gaan vloeien? Het is vervelend dat je nog een week moet wachten tot je een test kan doen. Ik heb bij allebei mijn zwangerschappen ook een vaag vervelend gevoel gehad wat achteraf een innesteling is geweest...dus ik hoop echt voor je dat dit het is !!! Ben je allang bezig om zwanger te worden? Groetjes.

label.Geplaatst op 2003-05-08 11:10:14


Hoi Tanja, goh, grappig dat je dat zegt, mijn vriendin stelde me vanochtend ook al gerust, ze zei dat uitstoting gepaard gaat met bloedverlies! En dat beginnende zwangerschap zich kenmerkt door slijmverlies. Mijn hoop groeit nu alleen maar meer, dank je wel hihi! Vooral omdat jouw ervaringen met die pijn hetzelfde zijn. Maar goed, het kan nog alle kanten op, dus laat ik rustig blijven (oef hoe doe ik dat?) Ik ben nog niet zolang bezig, in januari dit jaar gestopt met de pil, in maart begonnen. Dus dit is mijn 2e ronde. Erg spannend allemaal! Je had het over beide zwangerschappen, heb jij dus 2 kindjes? Had je nog veel last bij je zwangerschap? Ik ben errug benieuwd hoe dat bij mij zal verlopen.

label.Geplaatst op 2003-05-08 12:02:22


Hoi Pierrotje, ja ik heb 2 kindjes een jongen van bijna 5 en een meisje van 3en een half, dus ik ben een gelukkig mens!!! Ik was heel snel aangeteld toen ik stopte met de pil, dus ook daarin heb ik veel geluk gehad. Bij de eerste had ik ook zo\'n gevoel in mijn onderbuik, en had daarna ook een beetje bloedverlies, maar minder dan een menstruatie, maar ik was toch zwanger. De zwangerschappen zelf waren vooral de eerste helft best zwaar, ik heb veel moeten braken. Bij de tweede ben ik daarvoor 2 keer een week in het ziekenhuis opgenomen geweest, ik viel bij haar 12 kilo af in 3 weken. Maar de tweede helft van de zwangerschappen heb ik volop genoten!! en na de bevalling was ik wel blij dat die 12 kilo er al af waren...zat ik meteen op mijn oude gewicht. Ik hoop dat ik snel hoor of je zwanger bent, ik duim voor je!!! Groetjes Tanja.

label.Geplaatst op 2003-05-08 18:49:26


Hallo Pierrotje, en, weet je al iets????? ben zo benieuwd...groetjes Tanja

label.Geplaatst op 2003-05-12 12:52:44


Hai Tanja, leuk joh, je hebt al 2 koters rondlopen! Lekker dat je gelijk weer op je oude gewicht zat. Ideaal! Wel apart dat je ook zo'n vreemd gevoel had en ook nog bloedverlies maar toch zwanger. Dus het zegt niet altijd wat als je licht bloedverlies hebt. Dat is in ieder geval een positief teken! Maar helaas, ik ben gewoon ongesteld geworden, gisteren zelfs al, dus een dag te vroeg. Maar het is enorm hevig met heftige krampen en donkere stukjes erin. Ik weet niet wat dat is, maar misschien is het wel normaal. Niet elke maand is gelijk he? Dus ik ga op voor de volgende ronde, hopelijk zonder dat gekke gevoel in mijn onderbuik/schaamstreek. Die steekt trouwens nog wel af en toe de kop op. Heel gek. Ik blijf het even in de gaten houden, komt het te vaak terug ga ik even naar de huisarts. Zal ik je hier af en toe bij komen praten? Vind ik wel gezellig!

label.Geplaatst op 2003-05-15 11:51:43


jammer, hoor!!!! Ik was al helemaal aan het meeleven, was steeds erg benieuwd. Dat zo erg menstrueren, raar, he? misschien toch een kleine miskraam, dat er wel een bevruchting was, maar het zich niet voldoende genesteld heeft.... wie zal het weten. Ik zou het leuk vinden om te horen hoe het verder met je pogingen tot gezinsuitbreiding gaat!!!! Dus schrijf maar raak en ik zal reageren! Heel veel groetjes Tanja. (en veel succes bij de volgende poging!!!)

label.Geplaatst op 2003-05-15 14:57:54


Hoi Tanja, ik zit in gespannen afwachting op het (niet) ongesteld worden (morgen of overmorgen) En alwéér heb ik sinds een paar dagen zo'n gek gevoel in mijn onderbuik en schaamstreek. Ik hoop niet dat het weer niets betekent... Ik heb tot nu toe nog geen bruin/rose-verlies gehad, dat is alvast een goed teken voor mij! Wel veel witverlies. Spannend! Ik hou je op de hoogte!

label.Geplaatst op 2003-06-09 20:41:41


1 dag overtijd en nog niet ongesteld, wel een beetje bruinverlies. Gisteren getest, was negatief. Maar ik blijf hopen!

label.Geplaatst op 2003-06-12 12:34:06


Hoi Tanja, het is al een tijdje geleden maar ik wil je even melden dat ik nog steeds niet zwanger ben. Het gekke gevoel heb ik heel af en toe nog, waarschijnlijk kwam dat gewoon door de spanning of zo. We blijven proberen! Groetjes, Sandra

label.Geplaatst op 2003-09-25 13:31:03

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren