© 2024 solvo B.V.

Sperma bijt in vagina

Ik heb geen pijn bij het vrijen, maar wel iets anders wat last geeft. Vanaf dat ik begon met vrijen heb ik last van het sperma van mijn vriend (wij vrijen zonder condoom omdat we allebei SOA vrij zijn). Wanneer hij in mij klaarkomt bijt het sperma enorm in mijn vagina. Alsof je een brandend, schrijnend gevoel hebt, wat een uur kan aanhouden. Er is gekeken of ik inwendige wondjes had, maar dit was niet zo. Ook ben ik in een van de beste centra (Utrecht) getest op sperma allergie, maar hier kwam niks uit. Ook is het geen kwestie van te veel aanspannen van het bekken, ik heb geen moeite met het ontspannen van bekken en vagina. Rara, wat is het dan denk ik dan?? Herkent iemand dit, heeft iemand dit?? Of kan iemand hier iets over zeggen, wat kan ik doen? Alvast bedankt. Marije


Ik zie dat veel mensen die topic al hebben bekeken, is er nu niemend die er iets zinnigs over kan zeggen? Of is het zo'n vreemd probleem?? Als iemand iets weet, plaats het hier graag!! Van de artsen wordt ik niet wijzer meer namelijk!!

label.Geplaatst op 2009-04-24 09:35:44


Rookt je partner of drinkt hij alcohol? Want je probleem komt me bekend voor. Ik kreeg dit gevoel meestal wanneer mijn man alcohol dronk en sig rookte.... Zn sperma stonk en was erg geel van kleur.

label.Geplaatst op 2009-06-17 21:26:20


hallo marije, ik herken het probleem. ook bij mij is er niets gevonden wat kon duiden op wondjes of allergie. op aanraden van de arts ben ik lactacyd douche gaan gebruiken. romantisch is het niet om na een vrijpartij je te gaan spoelen, maar het helpt bij mij in ieder geval. ik hoop dat je hier wat aan hebt! disje.

label.Geplaatst op 2009-12-15 14:14:32

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren