© 2024 solvo B.V.

Stekende pijn en drukkend gevoel vagina

Als sinds een half jaar is mijn menstruatie langer en heviger. Gewone middelen helpen al niet meer. Daarnaast kan ik vaak niet meer uren door de stad lopen zonder een stekende pijn in de vagina streek te krijgen. Het is een drukkend en stekend gevoel. Lang staan gaat tegenwoordig ook niet meer. Met plassen zijn er geen problemen puur tijdens het lopen . huishouden en tillen. Ik ben 36 jaar, het gaat nu mijn dagelijks leven beheersen... Wie weet raad of wat het is ??? Groetjes, smartgirl


hoi, is het inmiddels minder geworden en ben je al naar een arts geweest?

label.Geplaatst op 2010-04-10 23:44:45

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren