© 2024 solvo B.V.

Sterilisatie ongedaan maken

Hallo, ik ben 41 jaar en wil mijn sterilisatie (klemmen) ongedaan maken. Laatst ben ik in het ziekenhuis geweest en de arts vertelde mij dat dat bij hen een leeftijdgrens is tot 41 jaar. In oktober wordt ik 42 en aangezien ik dan op een wachtlijst komt is het niet meer mogelijk. Zijn er nog ziekenhuizen waar de leeftijdgrens hoger is?????


Hallo Ria, ik ben 38 jaar en wil ook mijn sterrilisatie ongedaan maken en ben op zoek naar informatie en kansen, als je iets weet hoor ik het graag. p.s. heb je al eens in belgische ziekenhuizen gekeken? Ik weet dat je nu makkelijker daar heen kan. Misschien een idee? groetjes Sonja

label.Geplaatst op 2003-09-29 18:38:01

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren