© 2024 solvo B.V.

Sterrilisatie ongedaan maken na vier keizersnede\'s, vijfde keizersnede ???

Hallo, Ik heb vier kinderen gekregen d.m.v. een keizersnede, aangezien wij er blind van uit gingen dat vier echt het maximale aantal was, heb ik me tijdens de laatste keizersnede laten sterriliseren. De laatste tijd heb ik al meerdere verhalen gehoord van mensen waarbij al 5 of meer keizersnede\'s zijn uitgevoerd. Graag zou ik verhalen willen horen van mensen die meerdere keizersnede\'s hebben gehad, zowel positief als negatief. Of mensen die na een keizersnede een herstel operatie hebben gehad van hun sterrilisatie. Ik wil graag een goede afweging kunnen maken voordat ik evt. naar een gynaecoloog ga. Ben benieuwd naar ervaringen !! Mvg Merle.

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren