© 2024 solvo B.V.

Stoelgang...

Hallo, Ik ben 8weken zwanger en ik heb een hele slechte stoelgang,kan iemand mijn advies geven wat ik hier aan kan doen.... Gr Loula


veel drinken,bewegen en gevarieerd eten.

label.Geplaatst op 2004-02-12 15:37:44


rauwkost en vezels

label.Geplaatst op 2004-02-13 15:56:09


ik had vaak last van een moelijke stoelgang, de dokter adviseerde om elke ochtend een kiwi te eten. en dat helpt goed.

label.Geplaatst op 2004-02-15 17:56:39


Hoi, Ik ben bijna 17 weken zwanger. Normaliter ben ik al geneigd tot constipatie, nu moet heel veel doen om de boel op gang te houden. Een aantal tips; veel drinken ( koffie, thee en frisdranken met caffeine tellen `niet mee = dehydrerend ) ik houd het bij water en herbtea, veel fruit & verse groenten, geen witmeelproducten, gedroogde pruimen - geweld consumeren, gebroken lijnzaad & sesamzaad aan je yoghurt met muesli toevoegen ( ik strooi ze ook over m'n groenten ), en veel bewegen. Blijft het moeilijk gaan dan gebruik ik senne-venkel-thee van Kneipp ( van 1 zakje maak ik 2 potten ) gebruik om te beginnen niet meer dan 1 kop per dag, zn. opvoeren.

label.Geplaatst op 2004-04-11 02:26:23

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren