© 2024 solvo B.V.

Stoppen met prikpil, ben nu 50

Graag zou ik willen weten of ik na 27 jaar kan stoppen met de prikpil. Ik ben nu 50 en zou beslist niet alsnog zwanger willen worden. Ben ik nu al \"veilig\" of kan ik beter nog even doorgaan?


Je kan natuurlijk stoppen met de prikpil. Belangrijk is de vraag of je nog vruchtbaar bent. je kunt een bloedonderzoek laten doen om te kiken of je al in je overgangsfase bent. Bespreek dit met je huisarts

label.Geplaatst op 2007-06-14 09:00:31


Uiteraard kun je stoppen met de prikpil, maar inderdaad is de vraag of je nog vruchtbaar bent, het duurt natuurlijk wel even voordat er een natuurlijke menstruatie komt, maar het risico is wel groot dat je nog zwanger kunt worden. Dus inderdaad overleg even met je arts om te testen of je nog vruchtbaar bent. Ik zal zeker het zekere voor het onzekere nemen. Succes!!!!!

label.Geplaatst op 2007-06-25 11:53:05

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren