© 2024 solvo B.V.

Symptomen & mogelijk zwanger zijn

Mijn man en ik zijn iets langer als 3 maanden aan het proberen zwanger te raken van ons 1e kind. Sinds eind februari gestopt met de pil, en meteen aan foliumzuur overgestapt. Februari t/m mei onregelmatige menstruatie, en daarna jun t/m sep constant. In oktober dacht ik normale menstruatie te krijgen, maar bleef het opeens 5 dagen weg. Van 26 naar 31 dus. Mijn lichaam voelde in oktober wel anders dan normaal, maar menstrueerde na de 31 dagen gewoon weer. Was er wel voor naar de dokter geweest voor advies... Momenteel moet ik over 6 dagen weer ongesteld worden, en dit keer heb ik vreemde verschijnselen, zoals spontaan melk uit de borsten, prikkels rondom de borsten, hevige hoofdpijn, verkouden, rugpijn, prikkels rondom de onderbuik, zij en borstkast, hoesten...... Trouwens in oktober had ik ook enkele van genoemde klachten... Heeft iemand een idee of dit normale symptomen zijn richting een mogelijke zwangerschap...???

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren