© 2024 solvo B.V.

Te lang ongesteld?

Hallo iedereen, zit een beetje met een probleem. Ik ben nu al een jaar gestopt met de pil, en ben sindsdien heel onregelmatig ongesteld geweest. Ene keer om de 8 weken andere keer 2 keer in 1 maand bijv. Nu is het zo dat de laatste maanden ik juist heel regelmatig ongesteld was, maar wel de ene keer heel heftig en de andere keer heel weinig. Ongeveer een week voor mijn huidige ongesteldheid heb ik de morning after pil moeten slikken aangezien ik en mijn vriend in een nogal passievolle bui een comdoom waren vergeten... Nu was ik dus een week later gewoon ongesteld, zelfde symptomen als altijd, en de eerste 2 dagen vrij heftig. Op de tweede dag heb ik voor het eerst sex gehad tijdens mijn ongesteldheid. Sinds de dag daarna ben ik heel weinig ongesteld en ook een beetje waterig eigenlijk en inmiddels al bijna 2 weken. Ik weet niet echt wat ik er mee moet, dus als iemand hetzelfde heeft of weet wat er is?

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren