© 2024 solvo B.V.

(te) Weinig Bloedverlies

Hoi, Ik heb de laatste +/- 6 maanden steeds als ik ongesteld ben heel erg weinig bloed verlies. Het is heel weinig en ook kort ( 3 dagen ofzo). Nou ben ik altijd wel kort ongesteld geweest, maar dan verloor ik wel veel bloed, nu echt niet! Ik begin me een beetje zorgen te maken , nu het deze maand weer zo is en ik wel erge buikpijn heb ect. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, Ik ben 21 jr, werd/word het altijd heel regelmatig , en ik gebruik geen pil. Is dit normaal, kan ik er iets aan doen zodat ik weer normaal bloed verlies krijg en is dit wel een menstruatie te noemen ( aangezien het zo weinig is)? Ik heb er namelijk niet echt een goed gevoel over en weet ook niet of naar de huisarts gaan in dit geval help. Een vriendin van mij dacht dat als ik misschien met de pil zou beginnen ik dan misschien wel weer normaal ongesteld zou worden, maargoed dat neemt de oorzaak niet weg denk ik. met vriendelijke groeten, Charlotte


Hoi, op zich begrijp ik je zorg wel, maar iedere vrouw heeft een ander soort menstruatie, de een heeft veel bloedverlies en is lang ongesteld en de ander heeft weinig bloedverlies en is kort ongesteld en combinaties daarvan. Omdat je verder geen klachten hebt hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Er is geen standaard voor de hoeveelheid te verliezen menstruatiebloed. Maar naar je huisarts gaan om je zorg weg te nemen lijkt me wel een goed idee. De huisarts kan hier zeker wel wat aan doen en kan het in ieder geval goed onderzoeken. Dus, maak je je zorgen, gewoon toch even naar de huisarts. succes en groet, Rota

label.Geplaatst op 2009-07-23 16:16:11

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren