© 2024 solvo B.V.

Toch zwanger ondanks mirena

Hallo allemaal, Ik heb nu ong. een half jaar een mirena. In het begin last van gehad maar nu gaat het goed. Sinds vorige week kreeg ik krampen in mijn bovenbuik en misselijk. Nu ben ik erg moe en heb gevoelige tepels. Kan bijna niks eten, want dan wordt ik misselijk. Tijdens de eerste maanden van mijn zwangerschap had ik dit ook; moe, misselijk(ziek) en gevoelige borsten en tepels. Afgelopen donderdag ben ik ongesteld geworden, normaal als altijd. Vrijdag naar de doc geweest, omdat ik ziek bleef. Doc begon een heel verhaal op te hangen over harmonieus leven etc. snapte er niks van. Ik had liever dat hij even had gevoelt of er niks met mijn buik was. Maargoed kan ik toch zwanger zijn, want het wil maar niet weg gaan. Heb wel ergens gelezen dat sommige wel ongesteld zijn tijdens de zwangerschap. Kan iemand mij helpen?

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren