© 2024 solvo B.V.

Touwtjes Mirena

Hallo, Ik heb een maandag een Mirena spiraaltje laten plaatsen (wat een helse pijn was dat zeg) nu 2 dagen later heb ik eerlijk gezegt bijna geen last van pijn. Alleen vroeg ik me af hoe dat nou zit met die touwtjes. Ik maak me een beetje zorgen want in de bijsluiter staat dat je die touwtjes kan voelen......nou ik voel dus niets.......wijst dat er al op dat die spiraal ergens zit waar die niet hoort te zitten??? Of moet ik voor de zekerheid toch maar weer de Gynacoloog bellen? Ik voelde me maandag al zo opgelaten want ik was volledig ingestort na het plaatsen, de pijn was ondragelijk dus ze hadden hun handen vol aan mij (kon niet meer lopen, lag alleen maar te zweten enzo) Dus als iemand hier mij antwoord kan geven heel graag Bedankt Daan


Hai Daan, Het is jaren geleden dat ik een spiraaltje heb gehad. Was ook geen mirena. Mijn arts zei toen, als ik te touwtjes voelde dan waren ze te lang en zou hij er een stukje afknippen. Ik heb de touwtjes nooit gevoeld en mijn man ook niet als we vrijden! Maar even bellen kan natuurlijk geen kwaad. Vraag het desnoods aan je huisarts.

label.Geplaatst op 2003-04-09 19:11:40


Heb al jaren een Mirena, en slechts soms voelt mijn man de touwtjes. Die touwtjes zitten erg hoog, en als je dus normale vrouwelijke fijne handen hebt, kun je daar zonder hulpmiddel niet bij komen. Maak je geen zorgen!

label.Geplaatst op 2003-10-02 21:26:51


Er wordt vaak een echo gemaakt om te controleren of het spiraal goed zit ongeveer een maand na het plaatsen.

label.Geplaatst op 2003-12-31 19:49:14

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren